گروه خودرویی ستوده - کد۲۱۰۶

اطلاعات تماس

تهران، خیابان فرجام، بین خیابان عبادی و خیابان باقری پلاک ۴۲۷

02177193543

[email protected]

گروه خودرویی ستوده - کد۲۱۰۶

گروه خودرویی ستوده از سال ۱۴۰۱ نمایندگی محصولات شرکت آرین پارس موتور را اخذ نموده است. شعبه اصلی لاماری گروه خودرویی ستوده در شرق تهران واقع شده است. 

تماس با ما
اطلاعات تماس
  • تهران، خیابان فرجام، بین خیابان عبادی و خیابان باقری پلاک ۴۲۷
  • 02177193543
  • [email protected]
در حال ارسال . لطفا شکیبا باشد...

گروه خودرویی ستوده - کد۲۱۰۶

اخبار داغ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳
میتسوبیشی ASX، رقیبی قدرتمند برای کراس‌اوور‌های کامپکت

میتسوبیشی ASX که در برخی بازار‌ها با نام اوتلندر اسپرت نیز شناخته می‌شود یکی از محبوب‌ترین کراس‌اور‌های کامپکت در جهان است. این خودروی محبوب پیش از این نیز سابقه‌ی حضور در بازار ایران را دارد، این خودرو در سال جاری با چهره‌ای جدید و امکانات به‌روز شده به میدان رقابت بازگشته و شرکت آرین موتور در نمایشگاه خودروی شیراز این محصول جذاب و جوان پسند را معرفی کرده است. می‌تسوبیشی در سال ۲۰۲۰ فیس لیفت نسبتاً سنگینی را بر روی این خودرو اعمال کرده و تا به امروز نزدیک به ۴ سال از زمان عرضه این خودرو با این چهره در بازار جهانی می‌گذرد.

مشخصات فنی میتسوبیشی ASX

میتسوبیشی asx در بازار جهانی با پیشرانه‌های متعدد ۲ لیتری تنفس طبیعی، ۱ لیتری سه سیلندر، ۱. ۳ لیتری هیبرید  عرضه می‌شود که کمپانی آرین پارس موتور پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی با ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۱۹۷ نیوتن متر را برای این خودرو در نظر گرفته است. این خودرو از یک گیربکس cvt استفاده می‌کند که در نهایت نیروی تولید شده را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. نکته مهم در این بخش آن است که می‌تسوبیشی asx در دو نسخه دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک عرضه می‌شود، اما آرین موتور نسخه دیفرانسیل جلوی این خودرو را برای فروش در کشورمان انتخاب کرده است.

طراحی ظاهری مدرن

در طراحی ظاهری asx از زبان طراحی جدید می‌تسوبیشی استفاده شده است و به همین دلیل سعی شده تا در ظاهر این خودرو، محصولی اسپرت و مدرن نمایان شود. چراغ‌های LED جلو و عقب، جلوپنجره‌ای بزرگ و عضلانی و حجم پردازی‌های صورت گرفته بر روی بدنه از جمله ویژگی‌های بارز طراحی ظاهری این خودرو هستند.

امکانات رفاهی ASX

نکته مهم در این خصوص ان است که در زمان نگارش این گزارش اطلاعات دقیق از جانب شرکت آرین پارس موتور برای امکانات رفاهی asx منتشر نشده است و امکان تغییر در این بخش وجود خواهد داشت. ASX به طیف گسترده‌ای از امکانات رفاهی مجهز شده که از جمله آن‌ها می‌توان به مواردی نظیر صفحه نمایش لمسی ۱۰ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو، ۴ عدد کیسه هوا، استارت دکمه‌ای، سانروف و … اشاره کرد.

کلام آخر

میتسوبیشی ASX با ارائه طیف گسترده‌ای از امکانات رفاهی و طراحی ظاهری مدرن، در کنار استهلاک و مصرف سوخت پایین گزینه مناسبی برای کسانی است که به دنبال یک کراس‌اوور وارداتی کامپکت و مقرون به صرفه هستند. در صورت عرضه این خودرو مشتریانی که پیش از این در سامانه یکپارچه فروش خودرو‌های وارداتی ثبت نام کرده‌اند می‌توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی لاماری ۲۱۰۶ گروه خودرویی ستوده و یا تماس با شماره تلفن ۳۷۶۸۲-۰۲۱ نسبت به دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید این خودروی اقدام نمایند.


تصاویر
میتسوبیشی ASX، رقیبی قدرتمند برای کراس‌اوور‌های کامپکت