گروه خودرویی ستوده - کد۲۱۰۶

اطلاعات تماس

تهران، خیابان فرجام، بین خیابان عبادی و خیابان باقری پلاک ۴۲۷

02177193543

[email protected]

گروه خودرویی ستوده - کد۲۱۰۶

گروه خودرویی ستوده از سال ۱۴۰۱ نمایندگی محصولات شرکت آرین پارس موتور را اخذ نموده است. شعبه اصلی لاماری گروه خودرویی ستوده در شرق تهران واقع شده است. 

تماس با ما
اطلاعات تماس
  • تهران، خیابان فرجام، بین خیابان عبادی و خیابان باقری پلاک ۴۲۷
  • 02177193543
  • [email protected]
در حال ارسال . لطفا شکیبا باشد...

گروه خودرویی ستوده - کد۲۱۰۶

اخبار داغ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۵
آرین پارس موتور مییتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ به بازار عرضه می کند

میتسوبیشی اوتلندر، یکی از محبوب‌ترین شاسی‌بلند‌های سایز متوسط در بازار جهانی، در سال ۲۰۲۱ با چهره‌ای کاملاً جدید رونمایی شد و اکنون توسط شرکت آرین پارس موتور به بازار خودروی کشور معرفی شده است. آرین پارس موتور، نماینده رسمی می‌تسوبیشی در ایران، این خودرو را در دو مدل ۵ و ۷ نفره، با پیشرانه‌های تک و دو دیفرانسیل و در ۴ سطح مختلف آپشن عرضه خواهد کرد.

عرضه میتسوبیشی اوتلندر توسط آرین پارس موتور

میتسوبیشی اوتلندر پیش از این نیز با آرین پارس موتور در ایران حضور داشته و در دو نسخه بنزینی و پلاگین هیبرید در بازار کشورمان عرضه شده است و از نظر هندلینگ و سواری، در سطح مطلوبی قرار دارد. این خودرو با تعلیق نرم و راحت، پایداری قابل قبول و فرمان‌پذیری مناسب، برای رانندگی در مسیر‌های مختلف و مسافرت‌های طولانی مناسب است.

  • لازم به ذکر است در زمان نگارش این مطلب جزئیات بیشتری در خصوص تیپ‌های مختلف این خودرو منتشر نشده است.

مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ 

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ در ایران با یک پیشرانه ۱. ۵ لیتری بنزینی TGDI به بازار عرضه می‌شود. این پیشرانه ۱۶۱ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و به کمک یک گیربکس CVT مخصوص ساخت می‌تسوبیشی این نیرو به چرخ‌های جلو یا چهار چرخ (در نسخه دو دیفرانسیل) منتقل می‌شود.
شتاب صفر تا صد اوتلندر ۲۰۲۳ حدود ۱۰ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت این خودرو در سیکل ترکیبی حدود ۷. ۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر تخمین‌زده می‌شود.

تجربه  و لذت رانندگی

تجربه رانندگی با میتسوبیشی اوتلندر بسیار رضایت‌بخش است. این خودرو با شاسی قوی و سیستم تعلیق بهینه، راحتی و ایمنی مناسبی را برای راننده و سرنشینان فراهم می‌کند. سیستم چهار چرخ محرک هوشمند (AWD) این خودرو، در جاده‌های لغزنده و مسیرهای خارج از جاده عملکرد بسیار خوبی دارد. صندلی‌های راحت و فضای داخلی جادار نیز باعث می‌شوند که سفرهای طولانی با اوتلندر لذت‌بخش باشند.

قیمت میتسوبیشی اوتلندر 

  • قیمت دلاری: قیمت میتسوبیشی اوتلندر به مدل و تجهیزات اضافی و تیپ های آن بستگی دراد، معمولاً بین ۱۹,۰۰۰ تا ۲۰,۰۰۰ دلار ارزش گذاری شده اند.
  • قیمت در ایران: با توجه به تعرفه‌های واردات خودرو و شرایط بازار، قیمت میتسوبیشی اوتلندر در ایران به میزان قابل توجهی بالاتر از قیمت دلاری آن باشد. به طور تقریبی، قیمت این خودرو در بازار ایران می‌تواند بین ۲ میلیارد تا ۴ میلیارد تومان برآورد می شود، البته این قیمت‌ها ممکن است بر اساس نرخ ارز و شرایط بازار نوسان داشته باشد و تغییر کنند.

رقبای میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ 

رقبای اصلی میتسوبیشی اوتلندر عبارتند از:

  • هوندا CR-V: هوندا CR-V یکی از پرفروش ترین کراس اوورهای کامپکت در جهان است. این خودرو برای سواری راحت، فضای داخلی جادار و قابلیت اطمینان بالا شناخته شده است.
  • تویوتا RAV4: تویوتا RAV4 یکی دیگر از رقبای اصلی اوتلندر است. این خودرو برای مصرف سوخت بهینه، هندلینگ خوب و ویژگی های استاندارد فراوان شناخته شده است.
  • کیا سورنتو: کیا سورنتو یک کراس اوور سایز متوسط است که فضای داخلی بزرگتر و صندلی های ۷ نفره نسبت به اوتلندر  ارائه می دهد. این خودرو برای سواری راحت، ویژگی های لوکس و گارانتی طولانی مدت شناخته شده است.

کلام آخر

میتسوبیشی اوتلندر با ارائه چهره‌ای جدید، امکانات رفاهی متعدد، پیشرانه قدرتمند و هندلینگ قابل قبول در کنار شبکه گسترده خدمات پس از فروش شرکت آرین موتور به عنوان یکی از بهترین خودرو‌های وارداتی در سال ۱۴۰۳ شناخته می‌شود. مشتریانی که پیش از این در سامانه یکپارچه فروش خودرو‌های وارداتی ثبت نام کرده‌اند می‌توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی لاماری ۲۱۰۶ گروه خودرویی ستوده و یا تماس با شماره تلفن ۳۷۶۸۲-۰۲۱ نسبت به دریافت مشاوره رایگان، پیش از خرید این خودروی اقدام نمایند


تصاویر
آرین پارس موتور مییتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ به بازار عرضه می کند